Αναζήτηση
Ελληνικά
Κατηγορίες
    Menu Close

    Όροι χρήσης

    Σας καλωσορίζουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα MyCellar στο οποίο διατίθενται προς πώληση τα προϊόντα της εταιρείας με την επωνυμία «ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΚΟΥΜΗΣ Α.Ε» και τον διακριτικό τίτλο «ΕΥ.Ι.Κ. Α.Ε», με έδρα το Τιγκάκι, Κως, Δωδεκάνησα, ΑΦΜ 094272644, ΔΟΥ ΚΩ, Αρ. Γε.Μη. 71364520000, τηλ 22420 68303.

    ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ

    Ο πελάτης έχει το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος, εφόσον εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή παραλαβής του προϊόντος, δηλώσει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό. Τα έξοδα επιστροφής-αποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία MyCellar, κατόπιν παραλαβής των προϊόντων και σχετικού ελέγχου, όπως προβλέπεται. Μετά το πέρας των ανωτέρω 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών  ημερών από την παράδοση του, θεωρείται ότι το προϊόν παρελήφθη σε άριστη κατάσταση και η εταιρεία μας δεν αποδέχεται την επιστροφή και αντικατάστασή του και δεν φέρει ουδεμία ευθύνη. Με την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος έχετε την δυνατότητα είτε να ζητήσετε την αντικατάστασή του με ένα νέο ίδιο προϊόν, είτε να ζητήσετε την επιστροφή των χρημάτων σας,  η οποία πραγματοποιείται με το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή. Όσον αφορά την περίπτωση της πληρωμής των παραγγελλόμενων από εσάς προϊόντων με αντικαταβολή (είτε μετρητοίς/είτε μέσω POS System), η επιστροφή των χρημάτων σας, θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα έχετε δηλώσει μέσω της φόρμας επικοινωνίας του παρόντος ιστότοπου. Είναι σημαντικό τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού (τράπεζα, ΙΒΑΝ, αριθμός λογαριασμού, δικαιούχος λογαριασμού) να είναι απολύτως ορθά. Παρακαλούμε να είστε ακριβείς ως προς όλα τα προαναφερόμενα στοιχεία. Η εταιρεία μας, ουδεμία ευθύνη φέρει σε περίπτωση δήλωσης εκ μέρους σας λανθασμένων στοιχείων.

    ΜΗ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

    Η εταιρεία MyCellar και οι συνεργάτες της καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλή λειτουργία του διαδικτυακού της τόπου, χωρίς να εγγυώνται ότι οι λειτουργίες του ή των server του, θα είναι αδιάκοπες ή χωρίς κανενός είδους σφάλμα, απαλλαγμένες από ιούς ή άλλα παρόμοια στοιχεία. H εταιρεία μας, επιφυλάσσεται να διακόψει τη λειτουργία παροχής υπηρεσιών ανά πάσα στιγμή χωρίς ενημέρωση. (maintenance, updates, database errors-connections)

    ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 

    Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος σύμφωνα με τον Ν.2551/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013).

    Απαραίτητες προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι: να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν, να μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλα ταμπελάκια ή σημάνσεις (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας κ.λπ.) που έχουν επάνω τους τα προϊόντα. Επίσης, θα πρέπει όλα τα είδη να επιστραφούν στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), πλήρη και εντός της συσκευασίας τους (για τα είδη που παραλαμβάνονται σε ειδική συσκευασία -π.χ. εύθραυστα προϊόντα- θα πρέπει να επιστρέφονται εντός των ειδικών συσκευασιών τους), ενώ θα πρέπει ακόμη να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά.

    ΜΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗ/ ΑΚΥΡΩΣΗ/ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ 

    Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν είναι ευχαριστημένος με κάποιο προϊόν ή παρέλαβε άλλο προϊόν από αυτό που παρήγγειλε έχει το δικαίωμα να το επιστρέψει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία αγοράς του. Προϋπόθεση ότι δεν έχει ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί και είναι στην άρτια κατάσταση που το παρέλαβε εντός της πλήρης συσκευασίας του. Η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή.

    Σε περίπτωση που δεν επιστραφεί, κατά το παραπάνω χρονικό διάστημα  η εταιρεία MyCellar δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση.

    Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη σε κάθε περίπτωση επιστροφής και εξαιρείται μόνο η περίπτωση που ο πελάτης παρέλαβε διαφορετικό προϊόν ή ποσότητα από την παραγγελία.

    Μετά από έλεγχο του προϊόντος από την εταιρεία MyCellar και αφού διαπιστωθεί ότι πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, επιστρέφεται στον πελάτη η αξία του προϊόντος.

    Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ)

    Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας.

    Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων με τρόπο πληρωμής αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης.

    ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ

    Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας και τα προϊόντα είναι ακόμα σε εμάς, μπορείτε να το κάνετε ενημερώνοντάς μας με γραπτό μήνυμα ώστε να την ακυρώσουμε άμεσα, επιστρέφοντάς σας το ποσό που έχετε ήδη πληρώσει. Δεν θα επιβαρυνθείτε εφόσον ζητήσετε την ακύρωση της παραγγελίας σας πριν την αποστολή της.

    Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας -από τη στιγμή που την έχετε παραλάβει- τα προϊόντα πρέπει να είναι στην ίδια κατάσταση με αυτή που τα παραλάβατε και να συνοδεύονται από τα αντίστοιχα παραστατικά (απόδειξη, τιμολόγιο). Μετά τον έλεγχο από το σχετικό τμήμα, θα σας επιστραφεί το σύνολο των χρημάτων και θα επιβαρυνθείτε μόνο με τα σχετικά έξοδα αποστολής και επιστροφής.

    ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ 

    Η πληρωμή μπορεί να γίνει με χρεωστικές κάρτες, προπληρωμένες ή πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard, Diners και American Express. Επίσης, δεχόμαστε πληρωμές με αντικαταβολή (ισχύει μόνο για αγορές εντός Ελλάδας) ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας MyCellar.

    Για την πληρωμή στην τράπεζα, μπορείτε να μεταφέρεται το χρηματικό ποσό της παραγγελίας και με περιγραφή τον αριθμό της παραγγελίας, στους παρακάτω λογαριασμούς τραπεζών της εταιρείας MyCellar:

    ΕΘΝΙΚΗ

    IBAN: GR96 0110 3830 0000 3834 7013 641

    SWIFT: ETHNGRAA

    ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ : ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΚΟΥΜΗΣ ΑΕ

    EUROBANK

    IBAN: GR40 0260 3560 0001 1020 0604 666

    SWIFT: ERBKGRAA

    ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ : ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΚΟΥΜΗΣ ΑΕ

    ALPHA BANK

    IBAN: GR05 0140 6410 6410 0200 2014 704

    SWIFT: CRBAGRAA

    ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ : ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΚΟΥΜΗΣ ΑΕ

    ΠΕΙΡΑΙΩΣ

    IBAN: GR56 0171 6130 0066 1310 2857 180

    SWIFT: PIRBGRAA

    ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ : ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΚΟΥΜΗΣ ΑΕ

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

    Για να επικοινωνήσετε με το myCellar μπορείτε να συμπληρώσετε την φόρμα επικοινωνίας στην διεύθυνση https://www.mycellar.gr/el/contactus είτε να στείλετε email στο info@mycellar.gr είτε να μας καλέσετε στο τηλέφωνο 22420 68303.